ביטול עסקה
ביטול עסקה
כל הרוכשות באתר ראשיות לבטל את העסקה בהתאם לתקנות חוק הגנת הצרכן "ביטול עסקה"
חוק הגנת הצרכן
צרכן רשאי לבטל עסקה (שאינו נמנה בחריגים כמופרט להלן) מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך הכולל את פרטי העסקה, ואם הוא אזרח ותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות (וההתקרשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לבין הצרכן) - תוך 4 חודשים מיום קבלת הנכס או קבלת המסמך הכולל את פרטי העסקה, המוקדם מבניהם. ככל שהביטול שלא עקב פגם, אי התאמה או אי אספקה במועד, אנו רשאים לגבות 5% או 100 ש"ח דמי ביטול, הנמוך מבניהם.
בעת ביטול עסקה שאינו עקב פגם, עליך להחזיר את המוצר למחסן שלנו ברחוב החומה 2 בראשון לציון בשעות 10:00 - 17:00 בימים א' - ה' לאחר שמילאת טופס החלפה/החזרה בפורטל.
בנוסף ניתן להזמין שליח מטעמנו (בלחיצה כאן) או באמצעות יצירת קשר עם שירות בעלות של 25 ש"ח.
ככל שעומדת לך זכות ביטול העסקה, עלייך לשלוח הודעת ביטול באחת מהדרכים שלהלן:
- בהודעת דואר אלקטרוני לכתובתSUPPORT@CICILYA.CO.IL
- בהודעה אלקטרונית דרך האתר, באמצעות קישור "צור קשר"
- באמצעות שליחת הודעת וואטסאפ כתובה (לא קולית) למספר 050-5658558 (לא בשבת). ניתן ללחוץ ישירות על האייקון הנמצא למטה בצד שמאל
- בדואר רשום לכבוד אופנת סיסיליה 26 בע"מ רחוב החומה 2 ראשון לציון
- בעל פה באמצעות הטלפון במספר 050-5658558 (בימים א' – ה' בשעות 10:00 –17:00)
בהודעת הביטול יש לציין את שמך המלא, הטלפון, ומספר הזמנה (או מספר חשבונית). ככל שהודעת הביטול תינתן בעל פה, אנו רשאים לבקש פרט מזהה נוסף.
אנו שואפים לספק מוצרים ללא פגם, אולם אם בכל זאת נתגלה פגם, אי התאמה בין ההזמנה למה שהתקבל, או שמוצר לא סופק, זכותך לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה ולא נגבה דמי ביטול או דמי משלוח אלינו.