FAQ

שאלות כלליות

איזה מוצרים קיימים אצלכם באתר ?

אצלנו באתר תוכלו למצוא את כל הקולקציות החדשות שלנו, בהן השקענו את נשמתנו. יש מגוון רחב של בגדי נשים כמו חליפות, חולצות, שמלות ובלייזרים . מזמינים אתכם להכנס לקטלוג שלנו ולהתאהב ❤️ 

איך אני יודעת אם המוצר מתאים לי ? 

בלשונית של המפרט הטכני תופיע מידת הפריט שלובשת הדוגמנית שבתמונה ביחד עם מדריך המידות.

קיבלתי מוצר לא תקין, מה עליי לעשות ?

צרי איתנו קשר דרך עמוד "צרי קשר" או בדרכים המקובלות ואנו נדאג לטפל בנושא.

האם מוצר שאזל יחזור למלאי ?

לא ניתן לדעת ואנו משנים את המוצרים שלנו כל קולקצייה. ליד מוצר שאזל המלאי תופיע הודעה "הודיע לי כשהמוצר חוזר למלאי". אנו ממליצים להרשם עם המייל וברגע שהמוצר חוזר למלאי תקבלו מייל תזכורת.

איך מתעדכנים על מבצעים באתר ? 

אנו ממליצים להרשם לניוזלטר שלנו, כדי שלא תפספסו את המבצעים השווים ביותר. במהלך הסיילים שלנו המוצרים נגמרים מ-ה-ר מאוד, לכן אנו ממליצים להרשם לניוזלטר ולהיות צעד אחד לפני כולם\ן (:

משלוחים

לאן אפשר להזמין את המשלוח שלי ?

המשלוח מגיע עם שליח עד הבית או מקום העבודה בהתאם לכתובת שציינת בהרשמה לאתר או בעת הרכישה. אנו ממליצים בשלב ההזמנה לציין את הכתובת למשלוח בה אתם זמינים במהלך שעות היום. השליחים שלנו עובדים בשעות היום בין 09:00-18:00 ומתאמים מראש את מועד ההגעה בהודעה או בשיחה מקדימה מול הלקוח. אם פספסתם שיחה מהשליח הוא ינסה לתאם איתכם את המשלוח ביום שלמחרת.

תוך כמה זמן מגיע המשלוח שלי ?

המשלוח יגיע אלייך בטווח של 1-5 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה

ואינם כוללים את יום ביצוע ההזמנה, סופי שבוע, ערבי חג וחגים ומועדים).

*  *בימים של סייל ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.*

* במידה ומדובר ביישובים, מושבים, קיבוצים וכן ישוביים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה,

יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן, זמן האספקה הוא עד 8 ימי עסקים (לרוב מגיע הרבה לפני).

מהי עלות המשלוח ?

בקנייה מעל 300 ש”ח באתר המשלוח הוא ללא עלות נוספת. בסכום קנייה הנמוך מ- 300 ש”ח יחוייב הלקוח בדמי משלוח בגובה 25 ש”ח בעת ההזמנה.

** הטבה זו נקבעת על פי הסכום הסופי של ההזמנה – לאחר שימוש בקוד קופון / זיכויים, במקרים אלו תהיה עלות של 20 ש”ח עבור המשלוח.

החלפות/החזרות

במידה והתחרטתי ,ניתן להחליף או להחזיר את הפריט?

המידה לא תואמת? התחרטת מכל סיבה שהיא? אנו מאפשרים החלפה\החזרה של פריטים במידה ולא הוסרה מהם תווית המחיר המקורית ושלא נעשה בהם כל שימוש.

תוך כמה זמן אפשר להחליף\להחזיר את הפריט ?

ניתן להחליף\להחזיר את הפריטים תוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט. על פריטים שנמכרו במחירי סייל ניתן להחליף\להחזיר עד 2 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט.

כיצד אני מחליף\מחזיר את הפריט ?

החלפות/החזרות מוצרים נעשות מול האתר בלינק הבא >> https://cicilya.co.il/a/return

לאחר הגשת הבקשה באתר ותיאום ההחלפה מולנו עלייך לארוז את הפריטים בשקית המקורית שקיבלת מאיתנו (קיים פס דבק נוסף להדבקה חוזרת ואריזת ההזמנה)

*החזרות מתבצעות באמצעות האתר בלבד ואין אפשרות לבצע החלפה / החזרה אצלנו במחסן*

איך אני מקבלת את הזיכוי ?

בעמוד ההחלפות/החזרות באתר נפתחות בפנייך אופציות ההחזר .

ניתן לקבל זיכוי לאתר ללא תוקף לרכישה הבאה, בסוף תהליך הזיכוי תקבלו קוד קופון למייל.

ניתן לקבל זיכוי כספי לאמצעי התשלום איתו שולמה העסקה בלבד.

החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או 100 ₪ הנמוך מבינהם. בסוף תהליך הזיכוי תקבלו אישור במייל.

החזר יינתן ללא החזרה של דמי המשלוח ככל ששולמו.

זיכוי יבוצע על ידי צוות האתר לאחר בדיקת המוצר ושלמותו בטווח זמנים שלא יעלה על 7 ימי עסקים מיום הגעת המוצר אלינו מחברת השליחויות .

תשלומים

באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם ?

ניתן לשלם בכל כרטיס אשראי אשר קיים. בנוסף ניתן גם לשלם ב- BIT

האם הרכישה באתר מאובטחת ? 

בוודאי! האתר מאובטח ופרטי האשראי שלכם אינם נשמרים אצלנו במערכת. האתר מאובטח בעזרת מערכת SSL - הסטנדרט במסחר האלקטרוני.

האם פרטי האשראי שלי נשמרים אצלכם במערכת ?

בוודאי שלא !

Collapsible row